c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Friday 27 May 2011

telor dinosaur...

salam..Hmm..xbyk benda yang aku wat hari ni..eh jap2..bukan tak byk benda, tapi mmg aku tak buat apa2 pun dr pg tadi...huhu..hina kan..??

nak tau apa yang aku wat??Hmmm...aku carik telor dinosaur..nak bg jiran aku..wat buah tangan kenduri kawen anak dia...mak cik ni baik sgt..nama dia, cik leha....sbelum pindah kat taman ni, famly kitorg mmg rapat..kalau ada apa2 kenduri kat umah aku, mesti dia yang byk tolong...sgt2 terhutang budi..oleh sbb kawin anak dia nanti aku tak dapat balik, so aku taknak la macam tak igt kat dia..so aku carikla somthing tuk bg kat dia...

tapi apsal telor dinosaur???mana nak carik??ala..senang...order online jew...hebatkan..???ha...tu la korang, ada kemajuan tak nak guna...

carik punya carik, jumpa kat Fb akak ni..macam sedap jew telor dinosaur akak ni... kak nurul ... aku pun apa lagi, order la cepat2...siap jer order, trus aku bayar lunch hour td...cepat kan??huhu...kena la pantas...

ni la telur dinosaur tuh.... tak lama lagi, menetas la dia...
kuih apam jew sbenarnyer..huhu
tapi..cantikkan...???
nanti macam ni la packaging nyer...
cuba korang tgok...sama kan???macam apam tuh jugakkan..???
ha..tak caya tgok ni...apam tuh sbijik macam telor dinosaur ni...
okay...dah2...aku nak carik mak dinosaur plak ni.. la la la.....

No comments: