c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Sunday 22 May 2011

alahai cikgu syida...

jap2..ni bukan cikgu syida yang dik fofular kat youtube/facebook tu yer..ni cikgu ceeda dr branang..my beloved frenz..BFF la konon kan...huhu..ini kisahnya....

beberapa mgu lepas, aku ngan ceeda ada borak2 kat phone...tanya tuh...tanya nih...gelak sana...gelak sini...macam2 di boraknyer..

tetiba si ceeda boleh plak tanya aku,

ceeda :  enul, ko nak duit tak??
aku : daaa....ofkos la aku nak duit ceeda...dah la tgh nak pkai duit byk ni...ko bley tanya aku nak duit ke tak.
ceeda : tapi ko kena keje la skit...
aku : hello....kalu tak keje macam mana nak dapat duit...soklan ko pun..okay2 teruskan...tp pe keje nyer??kalu melacur aku tak nak....hahhaha
ceeda : hahhaha...bukan la weyh.....aku ada wat kursus utk mengajar photosop ni..tapi takda org nak ngajar lagi..kalu aku panggil pensyarah kat sini, dorang tak kena bayar...tp kalu aku pgil org luar, dorang akan dibayar...nak??
aku : macam best..bila?

pastu conversation tuh pun berlarutan sehingga kami mendapat kata sepakat...huhu..aku pun stuju la nak join kursus tuh...jd tukang urut ngajar photoshop...aku ni takder la terer sgt..tapi yang basic2 tuh boleh la...la la la...

dan tiba la hari itu, iaitu esok hari..selama 2hari aku kan berkampung kat sana...23 n 24 may...aku akan mengajar kat kolej kumuniti bahau..Hmmm...exactly tempat dia aku tak tahu..walaupun aku org pilah..tapi org pilah tak bermakna tau stiap tempat kat sini pun kan..? lagi pun, bahau bukan nyer dalam daerah pilah kan..?ntah...aku pun jd konpius jap...

so nanti aku akan jd cikgu enul utk 2 hari...

tapikan...macam maner la agaknyer aku masa ngajar nanti kan..?? skema? fun..? yg garang?atau pun hot glerzzz....??hahahhha...V.E.R.A.N.G.A.N.

adakah aku macam ni...?

credit to Widefield School District
hmmm...sengal jew aku tgok..ataupun, macam ni...?

credit for  vanfullofcandy.wordpress.com
okay..dah, jgn la verangan nak jd cikcu hot macam ni...igt..aku ni ngajar photoshop...bukan nyer sex education...atau pun seorg yang cranky..???

credit  to slickeddie.mysbrforum.com
okay...tak payah la kita membayangkan apakah rupanya tau jenis cikgu akan aku jd nanti...kita tgu dan lihat je la..alamak... nervous la plak... la la la....

walau macam mana pun...wish me luck utk esok!!!!

No comments: