c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Wednesday 11 May 2011

E-Day : suke kan nyer, gande kan nyerrrr....!

la la la...

wah wah wah...senang hati nampak hari ni...

ntah la...rasa sronok plak hari ni...kalu nak kira masalah, mmg berbakul2 la masalah...tak tetanggung rasanya...tapi pe leh buat..takkan nak duk temenung pikir masalah kan..?so baik kita hapy2 jew...biar hapy tuh menutup segala masalah kita..atleast tuk seketika...

yang buat aku happy gler hari ni  sbb.... hari ni genap 4bulan aku ngan en.Fahmi declaire...hehehhe...Hooorayyyy!!!!walaupun baru 4bulan, tapi rasa macam...forever...hahaha..overkan...

hapy sgt2 sehingga mood tuk mendesign baju tunang pun ada...hehhehehe...keje pun dah siap kan..so aku pe lagi..mula la meng-google contoh2 jubah dress kat intenet..nak dapat ilham la katakan..aku kan golongan yang amatur....bukan nyer pro yang duk garu lutut tetiba leh dapat idea....

tapikan..mesti ada yang macam..Hmmm..perluker sampai nak design2 bagai ni...??tunang je kot...bukan nikah pun...tak rasa membazir ker???? jom tanya kawan2...kita tanya apa pendapat dorang....

kawan 1
aku : mintak pendapat skit
amy : w'salm... boleh je..ape die yank?
aku : baju tunang aku nak tempah...ko rasa membazir tak
amy : oo...lau cmtu ok je...better tempah size puas hati...

kawan 2
aku : salam..hola..nak mintak pendapat jap
a'ai : wsalam..ha, pendapat pe plak?..pengurusan harta?..or kursus kawen?.
aku : kan nak tunang ni kan....kalu aku tempah baju instead of aku sewa ngan pelamin n  MUA smua tuh...okay tak??.tak rasa membazir ker??
a'ai : baju tunang simple je pun ok kot...pelamin kan boleh buat sendiri..KATA STUDENT ARCHI..apa neh
aku : hahahhahah..pelamin tuh..macam malas jer nak design sendrik....kalu baju tuh, gigih lagi...hahahah
a'ai : HAHA..then, amik yg lebih jimat..sbb kan nul, belanja nikah nnt lg banyakkkk dr tunang..baik save utk nikah tu..hmm baik tempah

kawan 3
aku : aku nak tempah baju tunang..membazir tak??
fara-d : kenapa lak membazir?..membazir kalau kau buat vogue sangat pastu tak pakai dah...

trima ksih kawan2....hehehe..membantu sgt...dan inila yang terhasil.....

cobaan 1...
cobaan 2....
cobaan 3...
td tanya pendapat en.Fahmi...dia suka sgt..hehehe...thanks syg...masa kol tadi sempat lagi tanya aku...

en.Fahmi : bila nak tempah??
aku : nak hantar skali ngan baju kenduri alang n baju raya..takut tak sempt plak nanti...
en.Fahmi : baju raya tak siap tak per..jangan baju tunang tuh...hehehe

amboiii....nanti raya aku nak pakai per???sarung guni...??pastu kita amek gamba sama2 yer awk...nak..??

okay...design tuh dah kena komen dah kat juri2 yang pro..thanks yer..komen2 anda sgt membantu..so..ada beberapa perubhan perlu dilakukan lagi utk menampakknya lebih simple tapi elegant bila aku pkai masa majlis tuh nanti..
ta daa....hehehe..mesti rasa nak lempang kan..??tak suprise la tunjuk skang...
kalu rajin petang ni g jumpa tailor la......la la la....

No comments: