c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Wednesday 4 May 2011

jom makan kat kapal !!

alhamdulillah..makan malam ngan famly en.Fahmi tuh best sgt...


cuak tu mmg la cuak..tapi bila dah depan lamb chop tetiba kecuakkan itu telah meresap bersama kuah blackpaper..tapi yang tak best nyer, cita2 nak beli kek secret recipe tak kesampaian.. :( ...En.Fahmi kata nanti tak abis...Ala....
saya nak yang ini!!!!! *kredit utk secretrecipe.com
last2, beli kek lain jew...xper2..lain kali yer...bulan 9 nanti..okay ni pesanan utk En.Fahmi..igt!!! bulan 9 yer..paksa ni..hehehe


malam tuh kami makan kat kapal..waa..hebat bunyi nyer...huhu...g kg baru...ape ntah nama nye..walaupun makan kat situ dah byk kali, tapi nama kedai tuh aku tak pnah nak igt...yang aku tahu, makan kat kapal..hehehe...


aku order lambchop...biasa la fav aku..tak tahu la..jiwa aku dekat sgt ngan kambing nih..Hmmm...dekat macam mana la tu kan...adakah dekat seperti adik beradik kembar..? tidak...atau dekat seperti sahabat karib yg kenal sejak dr dari tadika lagi..? tidak... atau pun dekat seperti hubungan cucu dan datuknya..??tidak juga... dekat aku ngan kambing itu cuma seperti pengembala dan belaan nya..tidak lebih dr itu...waktu famly aku bela kambing sekandang dulu, takder la plak aku makan kambing...pandang pun tak..bila dah tak lagi , semacam hantu ngan daging kambing nih..pantang ada depan mata..Hmm...bila benda dah takder, baru la kita tercarik2 kan...tipikal manusia...so, moralnyer kat sini, sayangilah kambing anda...


yum..yum...
ni pic sepanjang malam tuh..
bakal bapak n mak mertua..hehehe..
ngan dik pi


daus
ngan kakak n dik pi

makan time..serang!!!!
makan..makan..dan terus makan...
besday gurl...
konpius jap..mana 1 besday gurl ni??..Hmmm...

cinta hati saya...la la la....
last but not least...


 okay..habis sudah..dah2..sambung wat keje plak...bubye....

No comments: