c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Friday 27 May 2011

amboi...ngada2 nyer ko ! ! !

ngada2 tul la badan aku nih..!4hari takda suara...baru nak pulih, selsema pulak yang dtg..dugaan tul...

smalam ubat yg en.fahmi bg dah abis...

ubat batuk cak ibu dan anak...
pastu otw balik umah smalm, singgah la farmasi..nak beli ubat sakit tekak..dah kronik sgt dah smalm..langsung tak kuar suara aku...

farmasi kat sekitar tropicana, damansara
g farmasi ni, dia bg aku 2 jenis ubat...dua pil..Hmm..nasib baik kecik2...kalu tak, ada yang kena potong dua nih..hehehe..
ubat2 ni aku kena charge, RM13 jew...


mudah2an pulih la sakit tekak dan selsema ni..n  boleh la aku bercakap seperti biasa..insya'allah...

No comments: