c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Monday 9 May 2011

ada apa hari ini..??

macam2 ada....


PAGI


pagi2 jew dah tgu kedai tayar bukak??wat per??? ha..saje nak beli sarapan kat kedai tayar... Nak tukar tayar la sayang....tayar per??? tayar kapal terbang....boleyh??? tayar kete la..tayar dah nampak benang..


Hmmmm..tayar kete diperbuat drpd kapas ker???kenapa ada benang....okay, soklan2 yang mintak pelempang...ofkos la aku tahu tayar diperbuat drpd getah...tapi...naper ada benang??? nak tahu lebih lanjut, kita tanya uncle kedai tayar....

aku : uncle..knaper tayar ada benang????
uncle 1: aiyaa...itu benang r, kasi ikat itu getah...

aku : uncle....knapa benang perlu ikat itu getah???
uncle 2 : u ambil ini resit..u balik, u tanya sama u punya bos...sya balik, nanti sy tanya sy punya bos...
aku : uncle, u bikin lawak!!sy mau ketawa!har har har *gelak jaga hati....
setel jew tukar tayar,tetiba..krok..krook..kroooookkkk...okay, aku simpan katak dalam handbag wat keychain...perut dah bebunyi la....lapar gler...pg tadi lupa nak singgah beli sarapan sbb dah singgah kdai tayar dulu..takkan aku nak hisap getah tayar tuh...so, makan je la apa yang ada...


minum susu utk kuatkan tulang...bukan kasi hilang bunyi krook..krooookkk tuh...adoiyai...lapar lagi...
lepas minum je begegas g opis en.maiza (bos no.3) pickup dia, sbb nak g DBKL ada submission...setel jew kat DBKL trus balik.....


TGH HARI


sampai je opis...tetiba ada abg baju oren (org pos laju) slalu nyer kak dayah punya brang..sbb kak dayah suka beli on9..so xda la aku xcited sgt bila abg tuh datg...


aku : kak, ada order baju raid ker???
kak dayah : takder la..
aku : eh2...lupa..sy punya roadtax...yeayyyy!!!dah dapat....


alhamdulillah setel masalah utk bulan depan....walaupun rdtax habis bulan 6 nanti, aku kena setelkan bulan ni jugak...bulan depan lagi byk nak pakai duit...so perancangan tu kena tepat... en.Fahmi pulang nanti, nak suh dia tampalkan la...hehehhehe...okay...gedik sgt kan...tampal la sendrik..dulu boleh jew....ala...tu dulu...belum ada en.Fahmi lagi...kan..kan..kan..





LEPAS LUNCH


lepas makan tgh hari, kita makan tgh petang pulak lah...jom makan jeruk yang gedik beli tuh...!!!


waaa...syurga..syurga....ni la nikmatnya malaysia...tetiba...
so skang ni, aku update blog sambil menikmati syurga dunia.....


dan ia akan berterusan sehingga lah balik keje kul 5.30 nanti...



No comments: