c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Tuesday 3 May 2011

bila puaka merasuk....

sabtu lepas..Hmmm.....apa la nak jadi....takder kesedaran diri langsung...!!!insafla wahai manusia....


saper?saper?


aku la....saper lagi...pg shopping, macam nak kiamat sok pagi..!!!segala benda aku nak angkut balik umah...teman membe konon...last2 aku yang menyopingkan diri...


sbelum shopping, perut kena isi dulu...barula emosi stabil..boleh membuat keputusan dgn  waras..
deqna...
deqni
 KATA KAU!!!! argh!!!! takder maknernyer...kalu dah shopping tuh, shopping jugak...
  











aku ni takder la berduit sgt...sedeyh.....so kalu nak soping tuh, bukan la stok2 g butik2..baju mahal2...sungei wang sudah....hheheheh...baju2 yang aku rembat kat kdai tuh smua nyer rm15 stiap satu...tu yang jdi meroyan jap...tudung tuh...baru 10hengget selai..kasut??ofer 20%....make up tuh??Hmmmm..hehhehehehhe.....biasa2 jew...


tak tau ape yang merasuk aku...tp kan..aku sbenarnyer..dah lama tak shopping..tetiba wat cter sedeyh...so bila dapat soping...macam ni la jadinyer..kalu taknak aku jd macam ni, bawak la aku soping hari2....hehehhehe

No comments: