c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Tuesday 10 May 2011

Ratu Penang turun KL (Part II)

Oooommmm....... *meditasi jap nak dapat mood sambung part 2 ni

okay...dah mai dah....

lepas jer hangout kat WONDERMILK tuh, ktorg ke IKEa pulak..nak lunch meat ball katanya..tu request drpd ratu...so aku ngan fara g dulu..nak tgok ramai sgt tak manusia kat ikea tuh...ya ampunnnn...!!!sumpah jgn dtg time lunch...ramainyer bukan main..apsal??dapur depa rusak ka..yang duk mai makan kat sini ramai2 knapa???

oleh kerana terlalu ramai, dan perut pun semacam nak bekeroncong, ktorg pun g la makan tempat lain...bincang punya bincang...last2 kitaorg pilih nak makan kat Marche kat the curve...

pintu depan 
tgu q nak dapat guest card..Hmmm..macam nak checkin hotel pun ada...layan je la...
ni la rupa kad tuh...
 konsep restoran ni macam adventure skit la nak makan..so saper rasa macam nak mati kebuluran, tak yah la dtg....kang terkojol depan pintu tak sempat makan pun...

mula2 korang g kat tempat section maknn dorang..pilihla nak makan pe..kat situ gak depa masak..ala2 kat food court tuh..tapi ni up skit la ...hehehhe...ada byk section..pasta, grill, rosti (aik..cam lain je bunyik..Hmmm..macm tuh la bunyiknyer...) dan macam lagi..pas jer korang decide nak makan per, nanti depa  tanda la kat kad korang tuh...sama gak kalu korang beli air...begitulah seterusnya...

boleh pilih kentang mana yang korang nak...okay..aku tipu jer..huhu
tgh tgu aku punya makann masak..ane!!kasi cepat skit yer..macam mamak plak kan...
aku order chicken grill black paper n minum diet coke...ayam dia okay...tapi kuah dia..siyes sgt tak puas hati...tak rasa blackpaper langsung!!!
amboi fara..kenyang nampak...
sorry la tak kenal nama dorang...tapi ni kawan n kazen si gedik yang dibawa khas dr penang utk mengiringi ratu..
pas makan, borak2 jap..macam2 tajuk kuar...aku duk ngan adik2 ni bukan per..saja nak rasa jadi muda..VERANGAN......

dah rasa macam penat becakap, aku pun ajak fara pulang..mereka2 yang lain still lagi duk lepak kat sana...sbelum pulang, singgah jap tesco fara nak beli barang..fara je ker???hehehhhe..aku pun beli gak....la la la....

Yeayyyyy!!aku berjaya pulang sbelum magrib..itu adalah amanat drpd en.Fahmi..hehehe...sy kan budak baik..budak baik dgr kata ...

ending yang sgt annoying kan...

No comments: