c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Tuesday 3 May 2011

kalu dah nasib...

salam...
ni cter dah lama..tapi nak story gak..jadi masa 2bulan lepas...


kete aku kena langgar lari..tapi masa tuh aku takda dalam kete..sbb, masa tuh, kete aku elok jew parking kat bawah opis aku..nak dijadikan cter malang aku hari tuh...kete yang duk diam2 parking tuh pun, ada yang jeles kasi langgar...!dah langgar, lari pulak tuh...hebat, buat 2 keje dalam satu masa..tahniah si pelanggar..


aku tak nampak..tapi org yang keje harware kat bawah opis ni yang kasi tau aku no plat org yang melanggar kete aku...siap kau!!!tgu balasan kat akhirat..


yang wat aku lagi panas, etika pegawai polis yang mengambil report aku tuh...sgt-sangat lah $%^%&%$*!!!! malas nak cter byk..ah tak kira...!nak cter gak..!!!ada yang sibuk main lagu kat hp..nak tunjuk hp baru la tuh..huh..tak heran langsung..ada yang duk saja..n yang paling tak bley bla ye la...siap cakap macam ni lagi.. " ish..bila la nak naik gaji??" (sambil memusing-musingkan kerusi n tangan kat kepala...mmg dah byk aku dgr komplin org2 yang pnah wat report kat balai ni..nak rasa macam mana aku rasa, g la try wat report kat sana..hahhah...takda la smua macam tuh..tapi bak kata org, kerna setitik nila, rosak susu sebelanga...nasib la aku ni malas nak kuang ajar ngan org yang kurang ajar..so buat apa kita nak jadi macam mereka...


xder la truk sgt..tapi...rabak gak la duit aku!!!


eh2..!ada misai sudah...sah la jantan kete aku nih...


kalu duit tuh mmg taknak melekat kat tangan kita, mcm la yang jadi...kalu bukan kita penyebabnyer, maybe org lain yang menjadi punca..ni smua ketentuan Allah...waah..tetiba insaf...tak per la..kalu dah nasib....redha je la...

No comments: