c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Wednesday 1 June 2011

aku org nomad..? ? ?

yup!!sah mmg aku nomad!

pindah sana...pindah sini...Hmmm..bila nak duk diam2 nih..??? maybe bila aku rasa aku boleh duk diam, baru aku diam2..hehehehe...mgu lepas mgu yang serabut + kecoh dalam hidup aku..macam2 benda yang jd...

al-kisah.....taibbb......

sbenarnyer..kami telah diganggu makhlus halus... jeng jeng jeng! hmmm..agak truk gak la...siap g darul shifa' lagi..tapi tu la kan..bila kita sendri dah takot nak balik rumah sendri, ape cer???? baik pindah jew...so dgn pantas nyer kami g la carik rumah..n dapat la bilik sewa lain..kat rumah double stotry..Hmmm..slesa sgt..tuan rumah best sgt...

tapi tu la..nak pindah dr rumah ke bilik..barang2 byk sgt!!! penuh satu lori..siap sewa lori kau...!tak caya??tgok kat bawah ni sparuh dr barang yang telah di packing...

ni barang2 aku....byk kan..?
ni sparuh lagi barang hsmate aku yang ada dalam stor...
ni tilam2 aku yang ada dlam bilik....
ni sparuh drpd barang2 kami...hehehe
 ha...sbb tu la kami kena sewa lori..!!!katil lagi...barang kat dapur lg...Hmmm..tersgtlah byk...

itulah kisahnyer mgu lepas...proses berpindah randah..dan menjadi org nomad secara sahnya...

No comments: