c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Monday 16 May 2011

Selamat hari guru!!!!!

16 May...tarikh yang sgt bermakna utk smua guru2 kat msia ni...

kalu diigtkan masa2 blaja dulu...Hmm..aku ni leh di ketegorikan sbgai skema gak kot...hahaha...budak2 'baik'...ye la...budak perputakawan tuh...badan beruniform pun, puteri islam..hahaha..pink kau baju aku!!

mostly kenangan kat sek menengah yang paling aku igt...TMS...Tuanku Muhammad School...hebat sungguh bunyinya...eh..mmg hebat...skolah premier tuh.... ILMU TERAMAT TEGUH SETIANYA... tu la moto skolah aku...hebatkan??hahhahahahha..berbakul2 aku puji skolah ni...

pg2 tadi aku dah call teacher Chee..cikgu add math aku...best gler dia ajar aku..kena plak aku mmg minat math ni..lagi best..borak2...wish hari guru..gelak2..dan bermacam2 lagi...tanya budak tuh..tanya budak ni..aku dah macam reporter dah..mereport sgala perkembangan budak2 class aku yang lain...

pastu cal cikgu rohana plak...cikgu sejarah aku masa form 4 n 5...Uuwaaa...cikgu tak hingat kat aku...yang ni nak wat aku nangis 5hari...takper la cikgu...sy ikhlas ni..nak wish slamat hari guu...sob sob sob...

dan pg tadi pun aku mengodek-godek friendster aku tgok gamba class aku..teringat kat ustazah suraya...cikgu class aku masa aku form..form...hmmm...sumpah tak hingat...Uuwaaa.....sedih 5minit...

okay..aku nak nangis2..sambil tuh kita layan gambar je la...

ni la skolah yang hebat tuh...!
ni jew gamba class yg aku still lgi simpan..
hua hua hua...comel kan aku masa skolah dulu??okay..sgt annoying..cukup ainul...tak payah la nak puji dr sendrik..eh aku punya pasal la!!blog aku...suka ht aku la nak puji saper...huh...

dah2..cukup..skang ni ko nak wish hari guru ker, ko nak puji dri sendrik kat sini???

okay.....aku wish skang...

SELAMAT HARI GURU.....
*dush..dush...ke ba boom..!!(siap bunga api lagi...)

No comments: