c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Wednesday 18 May 2011

E-Day : ting ting ting!!!!

pg2 fara dah dah wat mood E-Day aku melonjak tinggi2...toink! toink!

mula2 tanya tema nanti warna per..okay terjawab dah soklan tuh...pastu tetiba plak diskus pasal mini pelamin aku utk tunang nanti...aku cakap la nak book ngan MUA skali..tapi setelah mendgr pendapat cik fara kita nih, tetiba aku ubah plan...!heheeheh

mula2, rasa jew nak DIY..tak konpem lagi...tapi skang nih bukan rasa lagi..tapi mmg kompem aku design sendrik mini pelamin tuh...tak perlu la nak sewa2 bagai....murah lagi...yang penting puas hati..la la la....

en.Fahmi tak tau lagi idea toink toink aku ni ...tgh keje..smalam pun keje..cian kat en.Fahmi..keje, keje dan trus bekerja..walaupun penganut budha sedang ayik menyambut hari wesak smalam, tapi dia still lagi bekerja...(macam la sambut skali kan...) bila aku tanya..mesti jawab..simpan duit tuk kawen katanya...alahai syg..terharu plak aku dgr dia ckap macam tuh..keje tuh keje gak..tp kena jg kesihatan tau syg...*hug~~~.....(slot mintak pelempang!!) tp kesian lagi aku..sorang2 kat umah...lonely...

okay...aku nak muntah skang!!lonely konon...smalm ko kuar ngan fara  kan???
lonely konon...cett poodah!!!!

okay..point aku kat sini, aku excited gler nak mulakan kerja2 mendesign, menyevay dan membeli benda2 utk mini pelamin tuh nanti..la la la...waahhh..sronoknyer...

No comments: