c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Monday 16 May 2011

Jalan2 carik pasal...!

jom kita tgok lampu kat shah alam!!!

weyh, kat umah pun bley tgok lampu...tak payah la smpai nak ke shah alam bagai...

eh!umah ko ada lampu warna warni ker?? ada ker yang kelip2?? kejap kelip biru...kejap kelip ungu..kejap kelip kuning..kengkadang sampai kelip tak kuar warna pe dah...ada???

relex la..pasal lampu jew..yang nak hangin naper....???

gler tak hangin...dah aku ajak tgok lampu tuh, ikot je la...dah...aku nak story gak..nak dgr, dgr...taknak sudah....la la la la.....

malam ahad hari tuh, aku ngan en.Fahmi n adik2 dier dan juga bf adik dia g ramai2 tgok lampu kat shah alam..nak nama lagi glamor,  g ICT...Hmmm...glamor la sgt kan...hehhehe...kalu sbut ict jew, mest smua org dah tau pe ict tuh kan...so, tak payah la aku nak jd agent wikipedia kat sini, terangkan per ict tuh...saper yang still tak tahu, google je la yer...hehehehe

biasa la, kalu dah g kat ctu, rugi la kalu tak meroyan camera kat sana kan...kalu dah meroyan camera, konfirm la macam2 yang kami snap kat sana...huhuu...meh aku tunjuk skit aksi2 kami disana....

ni baru warming up ni...
ha..amek ko..!!!
Eh..gamba kita la awk...
hehehe..kita  lagi...
kakak ngan bf dier...
comelkan kami?? la la la....
kami lagi....la la la la....
kami dan kuda laut...hebat kan???
kami ngan mr. giraffe ..
ada hariamau..Aauuummm!!! dan juga kungfu panda...
beraksi dgn kaktus gergasi...
kami lagi dan lagi.....
akhirnya... our daus...
okay bang..ha..okay...dah abis cakap dah???? *larikkkkk

misi menaikkan "benda pusing2"..ntah aku tak tau nama nyer..
ni la benda tuh..si daus cuba dan trus mencuba....
Charlie's angle wanna be....
dalam sibuk kami meroyan amek gamba..tetiba ada satu entiti pelik...menyelit2 kat beberapa gamba..Hmm...aku ada dgr gak org cakap..kat ict ni ada hantu...hmmm..tak penah plak  nampak walaupun aku dah beberapa kali pergi...tapi kali ni..ADA!!!!!tak caya??cuba ko tgok kat gamba bawah ni...

hati2 la ngan entitini..tapi, comelkan entiti ni..??heheheh
yang ni lagi dasyat..PENANGGAL....
hehhhe..ampun ye en.Fahmi...syg kamooo sgt2..hehehehhe

okay dah...dah abis dah gamba..so aku pun dah abis dah tuk entry nih.... tata.... titi.... tutu....

No comments: