c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Wednesday 11 May 2011

dengan kuasa bulan....

dah 2 hari bos tak masuk opis..sakit...cian kat en.Salleh.... TAPI....ko jgn igt leh berjimba kat opis walaupun hakikatnyer masing2 semacam berpesta di opis masa bos takda...sbb en.salleh ada bg keje...siang2 dia dah sketch something utk aku wat...kak dayah dah wat separuh, yang lain nyer aku kena sambung...

beberapa pembetulan yg perlu aku buat
mgu lepas aku dah siapkan drawing nyer...tp still byk lagi benda missing dlm drawing tuh...Hmmm..my bad... so hari ni aku kena siapkan jugak drawing..dgn kuasa bulan...BERTUKAR!!!!!!

ta daa......main drawing siap gak akhirnya...
Ha....jgn igt ko leh bersuka ria lagi...ada lagi satu sketch yg en.Salleh past kat Azma (budak admin) smalam...

detail kaunter kiosk tuh...
dgn kuasa bulan lagi...BERTUKAR!!!!!

ta daa....
okay...task utk pojek ni dah siap...email kat kontraktor pun sudah...so baru la boleh berjimba...la la la....

No comments: