c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Monday 6 June 2011

mari menabung ! ! !

mari menabung, adik2!! 

eleh...macam la ko tuh menabung..belum sempat penuh, dah kasi korek..! kan?kan?kan?baik ko ngaku...cepat!!!

okay...okay..aku ngaku...tapi at least aku penah usaha utk menabung..cuma nafsu utk mengorek tabung tuh kuat sgt... *salahkan nafsu..fine...*

smalam takder keje..aku ngan hsmate aku, kira duit tabung....tapi duit tabung dia la...hehehe..CoooP!!! tapi tuh tabung aku...! aku bg kat win..sbb aku tak pnah guna pun...hehehe..

kira punya kira, dah macam aziz n sudin dalam scene nujum pak belalang tuh...sengal tol..!

satu tuk kau..
satu tuk aku..
dua tuk kau..
dua tuk aku..

dan ini lah hasilnyer....


smua nyer ada  #@$% hengget..huhu..takder la byk..tapi ratus gak la...happy sgt!! sbb merasa gak tabung tuh penuh ngan duit..kalu nak harapkan aku..?? huh...sampi bila pun aku tak tahu...

so moralnya disini...menabung la kita...untuk menjamin masa depan .. *tetiba...*

No comments: