c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Monday 6 June 2011

haiyaakkk...! ! ! ! *pengaruh komik

...rumah terbakar panggil bomba
bomba datang berlumba-lumba...

amboi...mentang2 la suara dah ada..nyanyi je keje aku...heheehe

ala...nyanyi skit jew..lagipun aku nak story yang aku baru je lepas balik dr balai bomba kat Bukit Jelutong..kat shah alam...takda la jauh sgt..

pg tadi dalam kul 8.45 aku cal la balai bomba ni nak tau status dwg kitorg..untung2 dah approved.. *V.E.R.A.N.G.A.N.

Hmmm..kena reject lagi...bila on phone td, aku tanya la apa yang direjectkan nyer..pastu dorang cakap, xbley on phone..kena dtg amek trus dwg..okay fine...aku g la begegas ke sana pg td..
hebatkan..??! kan best kalu ada power macam ni..
takpun ada awan terbang macam ni bagus gak..leh terbang trus g bomba jelutong tuh...
tapi kalu naik awan terbang, takbleyh claim mileage..naik kura-kura aku lagi best..Vrooommm...VroooOOmm.... (kura-kura pun ada bunyi...) sampai je kat sana kena tgu lagi...tgu punya tgu..dapat la amek dwg yang kena reject tuh..kesian...

ni la dia balai bomba bukit jelutong..
dan inilah dia dwg yang malang itu...
bila aku tgok komen dia...huh!!!panas je hati..2 jew sbenar komen dia..sabar jelah...
 dah setel amek, aku trus balik..tak bleyh nak mngular..hehehe..opis takda org..hehehe...

balik opis..trus update blog...hina bukan..?biarla..janji keje aku dah setel... la la la...

No comments: