c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Monday 6 June 2011

demam rindu...sob sob sob...

things happen 4 the reason..  *perghhh..berabuk siot english aku..uhuk!uhuk!*


hahhaha..mukadimah taknak gempak lagi kan..?class kau maria..

takder paper pun..aku juz nak cter jer..mgu ni aku skit...demam...terbaring 24jam kat sofa umah aku..tak gerak2 pun.. *okay..tipu disitu..sabtu g giant n smalam baru g tesco...*


yang truknyer hari jumaat tu jer...terbaring je.. nak makan takde selera.. *Hmmm..tipu lagi...bukan ker jumaat tuh ko melantak nasi goreng kg kat giant ???*


okay...okay...takder la truk sgt sampai tak bleyh bangun..aku juz smakin risau sakit aku nih dah 2 mgu tak elok..mula2 sakit tekak...pastu hilang suara..pastu batok pulak..n tetiba kena selsema...jumaat lepas plak kena skali satu pakej.. demam, selsema, batok, asthma + sakit tekak..amek ko..!!!tu la balasan tuhan bagi kat ko kat dunia nih! ni baru skit..blum truk lagi.. cepat g taubat!!!

tu la kan...mmg tuhan tu still sygkan aku..alhamdulillah...dia turunkan aku sakit...sekurang-kurangnya boleh hapuskan dosa2 kecil aku ni..syukur alhamdulillah...

sbb tuh, kita jgn sesekali mengeluh kalau Allah s.w.t tuh turunkan bala atau musibah kat kita..sbb tuhan tuh maha adil..setiap musibah yang di turunkan mesti ada sebab nyer...dan ia sebagai tanda Allah tuh masih sygkan kita..Alhamdulillah..... *dulu cita2 nak jadik ustazah..ni tak tipu...*


biasa lah manusia..bila dah truk barulah nak bertindak.. pg sabtu tuh, aku gigihkan diri ni g klinik..g ngan win skali...aku g la klinik yang win syorkan..katanya, elok kat situ..okay win, jom kita kesana...

nama klinik tuh, mediviron...sumpah aku tak tau aper maksud nama tuh..ntah nama org, atau nama binatang perliharan tuan punya klinik pun aku tak tau..okay, abaikan...

ni antara ubat yg doktor bg..ubat demam, sakit tekak, antibiotik n batok...
Hmm..melayang duit aku 63 hengget..okay, berkira gler ngan diri sendrik..!!hehehe..
ah tak kira..! nak g claim ngan opis jap lagi..huhu...

aku rasa kan aku ni demam rindu ngan en.Fahmi sbenarnyer.. lama gler tak jumpa..Uuuwaaaa..... *nangis tepi katil


kalu macam tuh, aku claim kat en.Fahmi je lah resit klinik tuh..boleh???hehehehe... ~hug..!!

alhamdulillah..dgn izin Allah..aku smakin pulih..suara pun smakin elok...cuma still belum dapat suara asli aku lagi.. takper2 slow2...

boleh la aku melalak kat opis...testing 1..2..3..

....Bukan sekali kau suarakan 
Kebimbangan pada cintaku 
Kau tak mampu 
Bersendirian tanpaku ....

 okay...trus masuk part churos.. la la la..

No comments: