c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Wednesday 1 June 2011

E-Day : pening lalat...@$#@%$ ! ! !

pening bila memikirkan pasal MUA utk majlis tunang aku nanti... masuk ni, dah 4 tempat fullbook utk tarik 1hb spuluh tuh...yang ada pun belah malam...Hmm..majlis aku nanti siang belah pg...

tgok..!!sapa kata its to soon utk book benda2 kejadah ni..??tell me..!!! even skang ni aku still ada 4bulan lagi, tapi kebayakkan MUA yang aku nak dah kena book time tuh...! glerr frust dowh... *menonggeng tepi katil*

so hari ni, carik lagi kat intenet...guna agen khas..huhu..GOOGLE ajo..!!!! pastu ada la jumpa lagi 4 tempat yang aku minat....


antara ke empat2 MUA tuh, smua fully book kecuali miszalya tuh.. alhamdulillah... akhirnya... akhirnya...!!!!!  nanti byr deposit, pastu setel la smua nyer...

mintak2 sgala2 nyer berjalan lancar la...insya'allah...

ni ada beberapa pic contoh yang miszalya tuh makeup kan...




cantikkan..??tak tau la sbb mmg dia cantik, dan lagi cantik bila di makeup..mintak2 nanti okay la masa makeup aku..kakak ni mmg pro..ce wahhh..iklan jap..! tp betol..mmg gorgeous sgt bila dia makeup...

skang aku takbley nak la la la lg..nanti bila dah byr deposit, baru kompem..n masa tuh, baru la aku leh la la la....

No comments: