c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Monday 19 March 2012

wedding arch

salam....
morning u'ollsss...

hari niyh nak story pasal
arch majlis risepsi aku nanti...

utk pengetahuan korang smua,
aku cuma sewa besi arch je..
deco2 smua aku DIY..
hahahahaha....
tak tau la itu sekadar angan2
atau kenyataan..
berdoa je la...


arch macam ni la yg aku sewa..
pinjam gambar dr blog kak nora..
hehehe...
btw dia pun tgh nak sewakan kat b2b yg lain..
try la contact dia kalu berminat yer...

so ada some idea
yg duk main2 kat kapla aku niyh...

sumber : GOOGLE
sumber : GOOGLE 

mula2 aku nak bgtau korang,
kalu nak tahu la kan..
aku sgt chenta ngan
deco bunga juntai2 macam kat ats tuh...!
nak buat kat pelamin,
tak mampu okay..!

sbb korang tgok je la bunga dier tuh...
brapa hengget plak satu juntai kan..
kalu nak guna mesti beratus2 juntai..
pastu total kos plak..?
hmmm..
lupakan ajo..!

so aku pun google lagi,
segala DIY yg ada..
n then aku jumpa yg ini..!

sumber : GOOGLE 
waa....
suke sgt..
nak buat pun senang..
dan paling best,
kos yang murah..!!!

sumber : GOOGLE 

n ini la rupanya kalu kita gantung byk2...
maybe takder la se gah 
bunga real..
but still
dapat efek yg aku nak..

maybe nanti boleh order
lg byk doily warna kat lala
macam dulu...
hehhehe....

untuk bahagian kaki plak
aku igt nak cover ngan
ranting kering
yg org slalu wat deco kat umah tuh..
macam niyh...

sumber : GOOGLE 

itu bergantung pada $$$..
kalu tak aku
cover ngan kain macam niyh jer..


ha..senang..
balut ngan kain je trus..
huhu..
itu kalu dah malas sgt kan..

walau macam mana pun,
smua nya bergantung pada $$$$..
wish me luck..

mudah2an bertambah la rezki nanti..
insya'allah...
amin...

9 comments:

Nisa Dawi said...

enul, suka nya dengan idea doily paper tu...=)

dah ada idea.yeay..hihi..tQ

SarahSyafiq said...

teringin nak tgk hasilnya. x pandai la deco2 nie.

SOULMATE is said...

awak..haha..idea minat tu dah sama..hehe...xpe2..wat dlu..nnti review kat kami ya :)

cik enul said...

nisa,
wat dulu, nanti awk review yer..hehehe..

sarah,
nak tgok hasilnyer, kena tgu bulan 11.huhu..kawen nanti baru nampak hasilnyer...

soulmate,
tgu je la jadi ke tak..huhu

FY said...

doily tu sgt menarik! all da best dear

iedaurora said...

semua idea unik! dah jadi nanti review ye ^_^

cik enul said...

Fy,
idea dari martha steward..hehehe

ieda,
ye..dah jadi baru direview..huhu

thetimetraveller said...

nak jimat and lagi cantik apa kata u gunakan paper crepe and doily papers..huhuhu ;)

Mama Ashraf said...

idea doily paper tu cantik enul.. :D