c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Thursday 1 March 2012

kasut nikah/risepsi consider...DONE

salam..
hye tawan2..

lagi skali..
"...si cantek manis, menggoda hati...
si cantek manis, mengoda hati..."

saper yang cantek, saper yang manis..???
MAK JEMAH larrrr......


hahaha..lantak la pe korang nak cakap..
yg penting mak terhibur sgt noq...

citer kasut lagi..???
*senyum sampai ke telinga

masih igt lagi entry ini..?

hari isnin hari tuh...
pg2 buto dah kat opis..
motiff..???
untuk melayari bahtera cinta intenet..

ON pc..
ON ekon..
ON pesbok..
ada msg...
dr slah sorang bespren aku...
dia ni duk obesi..
tu yg jarang sgt2 jumpa..
*atas permintaan,nama dirahsiakan..


macam nak nanges pun ada pg tuh..
alhamdulillah..
rezki nak kawen..

tapikan,
brg2 hantaran aku dah beli..
so macam takder idea la plak
nak mintak aper...
so akupun...

adoi...
malu la plak mintak2 kan..?
hehhee..

aku pun show la yg ni...


aku tak expect pun dia
belikan sebijik macam niyh..
so aku just cakap,
aku nak lace2 macam niyh jer..
kalu boleh no bling2..
coz i dun do bling2 okayh..hehhehe

a few minutes pastu,
besfrenz aku msg lagi,
n tanya,
"ni ke yang kau nak tuh?"
beserta link yg niyh..


ya allah...
mmg ini la yg aku idamkan..
tapi masa tuh takder rezki...
size aku dah habis..
lg pun harga dier Rm2++ 
macam over bajet plak..

so kawan aku pun purchase on9 jer..
oleh kerana takder shipping ke msia,
so kasut itu akan pulang ke msia,
bersama kawan aku bulan 5 nanti..


syukur...
alhamdulillah...
kasut nikah n risepsi,
consider DONE..!!


"dear pemberi kasut,
u know who u r..hehehe
thanks sgt2 for unexpected giv..
takpenah imagine pun akan
ada org nak bg macam niyh..
mudah2an ko di murahkan rezki, 
happy di samping famly dunia n akhirat..
insya'allah..."
~~hug hug hug~~

11 comments:

Unknown said...

alhamdulillah,rezeki

n0rraslida alias said...

alhmdlh...kn.....rezeki tue dh allah tentukn......best! cntek kasut tue enul!

Ziema said...

alhamdulillah rezeki nk kahwin. bestnyaaaa :)

aku said...

aku tau sapa!! wah..dpt sponsor gitu..kellass ko jah!hehe..

cik enul said...

ekin : alhamdulillah..

norraslida : syukur...

ziema : tula..rezki yg tak disangka..

ceeda : eh..tau ker..?*bajet retis

akudidi said...

beshnye..jeles kt uolls dapat pakai kasut heels..sob sob sob..apekan daya dd dilahirkan semulajadi tinggi

cik enul said...

didi,i lagi jeles pada yg semulajadi tinggi niyh..!takyah susah2 nak carik heels yang berinci2 tingginyer..

cik fadh said...

bestnyer ade bespren mcm nih !!!

Mama Ashraf said...

wahhh..suruh dia belikan utk as sekali... hehehehe...

rezeki kahwin tu enul...

fara-D said...

yeahhhaa! aku kenal corak tulisan pembagi kasut ituuuuh! hehehehe.

cantikkk itu kasut! nyam nyam!

tak sabar nak gedik2 ngan uols lah! rinduuuh!

Dira said...

bestnye! bertuah dpt kawan baik hati mcm tuh.. rezeki nk kawen :)

salam kenal :)