c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Friday 9 March 2012

wp : 1st meeting

salam....

mula2...
Alhamdulillah...
thank you allah...
atas segala nikmat kunia
yang Kau limpahkan..

secara rasminya...
MISZALYA  MAKEUP STUDIO
adalah wp tuk resepsi n bertandang aku nanti..

so, ahad lepas
aku ke rumah akak ni kat Klang


tuk amek ukuran badan aku n en.Tunang..



kedua2 baju kami tuk resepsi n bertandang,
aku request tuk wat baju baru...


aku kan spesis mutant...
huhu...


bayar depo tuk majlis bertandang...

bila dah ke Klang,
rugi pulak kalu tak ke sini..


mana lagi kalu bukan GM Klang...

carik manik tuk viel aku..


ha...yang niyh tuk pojek rahsia aku...

hehhe..tgu yer...

alhamdulillah..
setel bab wp..
pasni datang 1st fitting
bulan 6 nanti..
pastu  kakak tuh nak hantar beading...
pastu baru leh pickup tuk majlis...
isya'allah...

"ya allah..
permudahkanlah segala urusan ku...
amin....ya rabbal alamin..."

6 comments:

Unknown said...

bestnya dah fitting..kurus ya cik enol nie~

cik enul said...

syaz,
bukan kurus..tu dah mutant..tak tau dah nak kasi naek badan macam mana.. :(

Syu, Syuhada said...

org kecik pakai pe pon comey;)
kalo enul mutant kte raksasa..haha :p

cik enul said...

cik susu,
kita niyh sama2 la spesis pupus..huhu

n0rraslida alias said...

best klu bdn kurus cik enul...jgn jd cm Lid...ssh.....:) dh selesai 1 liast kn....:)

Unknown said...

kedai my collection trading p1.18, manik sana banyak mruah.. 0122803334