c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Wednesday 14 March 2012

dah ada gegurl..!!

salam...

wordless Wednesday ??
no no no...

hari ni  nak wat entry khas tuk
our new famly member..!!!
dgn ini..
mempersilakan....


Damia Sarah Amanie

alhamdulillah...
akhirnya merasa aku nak menyebut
"..my niece.."
sbelum nih,
anak2 buah semua hero2...
tapi skang,
dah ada gegurl..!!!

pasnih leh main make-up2 ngan mak teh yer..
kalu dah besar skit,
kita g soping kasut byk2 ea...
hahahhaha..

over la mak teh niyh..!

so skang niyh,
aku dah ada 3 org anak buah...

yang pertama...


Adam Haiqal
bersama mak teh yg sentiasa over...!
anak buah aku yg 1st..
umur, 5 tahun..
ketinggian, hampir sma ngan aku..
*pasrah...


muhammad zikrie
ni la mr.Bambam aku...!
anak buah ke-2
umur, 1tahun..

dan skang..?
dah ada gegurl..!!
excted gler!!
tak sabar nak tgu besar..
huhu..

ps : makteh sayang kamu semua ketat2!!!!

No comments: