c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Friday 30 March 2012

Medan Ikan Bakar

salam..

sejak bila la plak blog aku niyh jadi
tempat review pasal makann ek..??

takper..
rehat2kan minda pasal wed preps niyh..
kita cter pasal makann plak..
huhu

after makan2 kat Coconut Shake Pantai Klebang tuh
kami menuju ke Muara Sungai Duyung..
kerana ini...


makan..makan..dan trus makan..
kul 8pm kami begerak pulang ke KL...
esok nyer keje..

kesimpulan yg dapat dibuat,
aku happy sgt trip ke melaka niyh..
thanks sgt2 kpd yg
men-sponsor aku n ceeda..!
u know who u r..
hehehhe

alhamdulillah..
masing2 selamat sampai ke umah masing2...

p/s ;
FYI, esok aku dah pindah ke ipoh....
perasaan??
bercampur baur..

5 comments:

Unknown said...

wah,terus tibe2 teringin makan kat umbai.....medan ikan bakar
ngeee~

cik enul said...

ha..pe lagi..jom jalan2 ke malaka...singgah la kalu nak balik JB tuh...heheehe....

SarahSyafiq said...

enul, dah pindah ipoh?nanti kalau sempat blh la kita jumpa kat ipoh ea.lepas Sarah dah kawen la..hehe

cik enul said...

sarah,
a'ah..enul start duk ipoh esok...nanti boleh la jumpa kalu ada rezki..hehehehe

Schaz said...

Milk shake pantai klebang tu mmg fofuler betul la...eh, i suggest u makan roti john melaka jugak...wallah!!