c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Friday, 24 February 2012

pekabaran gembira..!!!

salam...

igt lagi entry yang ini ???

skang nih dah hampir 3bulan peristiwa itu belaku..
kereta pun masih kat bengkel lagi..
tapi ada pekabaran gembira
dari bengkel...

tadaaAAAA.....



alhamdulillah....
kete en.Tunang dah siap di bengkel..
cuma belum pickup lagi...



mudah2an
tiada lagi musibah menimpa kami..
insya'allah...amin.....

6 comments:

Kisah Hati said...

sedih sebab tak boleh nak reply kat blog acik :(

cik enul, baju tu tempah dekat acik punya tailor kat gombak je, tak hantar kat designer pun. dah lebih 10 tahun acik dengan dia. thanks for the compliment. haah kainnya flowy. acik memang suka hantar dekat dia sebab dia jahit memang sedap pakai :)

Kisah Hati said...

cik enul, email kat acik mayazahra.maya@gmail.com

Kikin Amer said...

insyaAllah semuanya akan ok,dugaan tu dtg dgn pelbagai cara kan? :) berdoa selalu.

cik enul said...

acik : sy dah email..thanks darl...

kikin : tau xper..macam2 cara..

ZIEMA said...

wah bertukarrrrrrr!!!
hope takde masalah lepas ni :)

cik enul said...

ziema, igtkan betukar jadi BMW..tapi stil lg BLM..huhu