c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Thursday 11 August 2011

sawan camera

salam..hye readers....

aku nak cter satu penyakit aku yg mmg takder ubatnyer..

kesian kan??berpenyakit rupanya...

aku telah di-diagnosis-kan menghadapi sawan camera..pantang lepa, mesti nak bergamba...tak kira apa jenis camera pun jadi..

kalu ada paper majlis, aku akan pastikan kawan2 atau org2 keliling aku bawak camera atleast, sorang..hehehe..nanti mula la, mengendeng2...kalu dah tak tau malu sgt, trus mintak amek gamba aku walaupun bukan camera aku..huhu..hina kan???

tak per bukan pkai kodak pun..lain la kalu pakai filem..hehehe..aku akan pastikan setiap keping gamba mesti ada picture aku...sgt la buruk perangai itu..aku sedar..

pada aku setiap moment tuh sgt penting n rasa rugi kalu tak capture..hehehe..so kawan2, marilah kita bergamba dan terus bergamba...rakamlah setiap saat anda bersama org di keliling..tak kira suka atau duka.. penting mahupun tidak...wahhh gitu...

contohnyer ketika g pasar borong mahupun membeli barang dapur di giant..hakikatnyer tak perlu pun amek gamba..




gamba2 ni aku amek masa g giant 2 hari lepas..hummm..mungkin leh jadik bukti kat bakal mak mertua yg aku ni tau beli sotong, udang n ikan..boleh..???


yg ni plak masa aku ngan budak umah g pasar borong selayang..1st time g pasar borong ko tau..meroyan jap..!

aku tau korang dah nak muntah tgok gamba2 aku kan..??hehe...cett..jgn muntah2 nanti batal poser..tutup mata sbelah je kalu dah meluat sgt..hehehe

selamat bersawan camera yer kawan2...

cau cin cau..!

4 comments:

kaklong said...

kita sama la cik enul ku syg!...satu geng...

Sfarlina said...

haha..sesetengh perempuan mmg love camwhoring..so sumenya yg suke tu de penyakit sawan camera :P

cik enul said...

kak long: welcome 2 de club lah kak long..!hehehe

Sfarlina: sesetengah ker hampir kesemua perempuan??huhuhu

Unknown said...

hahahahha nora malu kamera kot :P