c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Friday, 5 August 2011

kura2 yg malang....

salam jumaat smua...dah 5 hari kita smua berposer..
kejap je kan?? Yeayyyyy..!!!
sronok sgt..hehehe

petang ni after keje aku trus balik n9..yebedabeduuuuuuuuuu.....!!!

lama dah tak balik kg...prasan sgt la kan jd org KL...wekkkk!! bukan taknak balik...cuma tak berkesempatan..byk urusan yg perlu disetelkan kat sini dulu..hehehe...*alasan...

aku balik bukan dgn tangan kosong..kali ni, aku balik bawak......


tadaaa.....ni smua barang2 tuk majlis tunang nanti...kebayakkan yer adalah barang mini pelamin aku nanti...yg berkotak2 tuk, DG aku...



ni la keadaan kura2 aku...smua barang aku sumbat masuk..bonet blakang pnuh ngan baju2 aku plak..so cuma ruang sit jew aku leh guna...



malang sungguh kura2 ni...disumbat2 seperti tiada harga diri..*pengolahan yg terlampau

sabar yer syg..kejap jew...

mudah2an perjalanan pulang kali ini dipermudahkan oleh-Nya...amin....
doakan smua selamat sampai...insya'allah...

5 comments:

Aeen said...

banyak nye barang dye...:D

zimie said...

wow i like DIY pelamin.hehe pandai nye dier.i nye time e-day takde pelamin pun.lucky enul ley design sendiri.

cik enul said...

aeen : tu la pasal byk..tak tau nak letak mana kat kg nanti..hmmm..

zimie : DIY sbb tak mampu nak sewa..huhu..buat la skit2..janji ada..

kaklong said...

wah...memang banyak...kak long hari tu pun byk gak, tp byk masa beli barang DIY hantaran jer...masa nak buat mini pelamin, kak long pinjam2 n beli skit2 je..byk kepada bunga je..

penuh gak la bonet kete kancil kawan masa tu..biasa la cik enul, nak buat kneduri ni mmg kne btungkus lumus..heheeh

good luck dear! ;)

~ NANA ~ said...

mak oi...byknye barang...hehe