c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Sunday 28 August 2011

dah basi dah...

salam....

aku ada byk story nak cter ni..tapi mood tak brapa nak cantek r..ni smua gara2...gara2...Arrrghhhhh...nak sebut pun dah tensen..so malas nak story yg tuh..baek aku story pasal raya...tapi bukan aku,kisah preps budak2 umah aku....

ni kisah ahad miggu lepas...dah lama dah..org kata, dah basi dah....

ada aku pedulik basi ke tak???so aku nak cter gak..huh....

hr ahad lepas, aku ngan budak2 umah g car4 wangsamaju carik baju raya tuk ila n anak si ayu...

aku yg suggestkan g sana sbb aku biasa beli baju raya kat sana...

mula2 kami g pickup TUAN BESAR DANISH


ni la tuan besar Danish..anak si ayu..kami g pickup danish kat umah ex husband ayu dulu...saja bwk soping skali...



ni ila..cobaan pertama..


dan cobaan ke2 nya....



last2 dia amek yg ke2 tuh..taknak cepat kotor katanyer...


lepas stel carik baju ila, soping baju tuk danish plak..


 si danish kami sumbat dalam troli..kalu tak, tak duduk diam..huhu..


 lama gak memilih..sale gler kat anakku tuh..baju dia pun cantek2 jew...masa nak bayar tuh, ayu dapat peluang tuk wat cabutan bertuah... 


kami suh danish yg cabut...


masa gores kad cabutan..bedebar ni..mana la tau leh dapat bercuti mana2 ker..hahhha..verangan....


okay fine....dapat shampoo....okay la drpd "Thank You" jew...


 kemudian g soping kasut tuk danish plak...


sibuk amek gamba jew..tapi lasat2 tak jumpa pun kasutnyer...



macam ni la bila tuan besar dah penat...masa tuh aku rasa macam nak join sekaki jew dalm troli tuh...


lepas soping, kami trus ke KFC blakang car4 tuh...nak bernuka plak..nasib baik bwk danish, leh duk kat area kanak2 ni..meja dah penuh masa tuh...

 

macam ni la keadaan bila berbuka ngan budak2 nih...takper la..janji happy..

lepas berbuka, kami pun pulang..sedeyh jer nak pulangkan Danish kat bapak dier...sob sob sob...takperla...nanti jumpa lagi....

nota siku: tau tak naper aku syg sgt kat danish ni??sbb dia tak panggil aku auntie...dia panggil aku kakak...hahhahahha...perasan muda....syg danish!!!Mmmmmmuuaahhhh..

No comments: