c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Monday, 15 August 2011

kaki ayam punya pasal..

korang makan kaki ayam???kalu jawa panggil, ceker..huhu..*kantoi jawa rupanya aku ni..hehhee

sabtu lepas, aku g berbuka ngan famly en.Fahmi...happening gler..sgt best..yeehaaa...!

mak, abah, en.Fahmi, kakak n bf kakak(angah), dik pi n daus smua ada malam tuh..kami buka dlu kat umah..after magrib baru gerak makan kat luar..

hujan..tapi kaki ayam punya pasal, kami g gak..hehehe..kami ni peminat kaki ayam tegar..!

jom kita layan kerabu kaki ayam....


mula2 sampai, order la..pe lg kan..


yang kat ats tuh dr kiri, daus, angah(bf kakak) n kakak


yg ni plak, mak, abah n dik pi...



yg ni kerabu kaki ayam tuh..siyesss! sgt la tersedapnyer.. slurppppp..terliuq nih....


ni menu kami malam tuh, kerabu kaki ayam, telur dada, kailan ikan masin, daging masak merah, tom yam campur, siakap 3rasa n siakap stim..perghhhhh..sedap gler...



 bila smua dah sampai, kami pun...serang!!!!!!


aku seperti biasa, air suam..tapi malam ni, tambah lg 1 air, bali suam..hehehe..abah cakap, air suam tak jual!!!hehehheh...



ish!!menantu siapa la nikan???wat malu jew...salahkan kaki ayam tuh!!!jgn salahkan aku...



tu diaa....licin daus makan...smua org pun macam tuh gak..hehehhe

aku sgt happy n sgt kenyang malam tuh..1st time buka ngan famly en.Fahmi..sgt sporting parents dier..

lepas makan, abah ajak g uptown..jalan2 katanya..okay..kami follow jew..kita tgok sapa yg soping sakan...


sampai jew kat uptown, trus benti kat kedai ni..abah nak beli samping..murah sgt..bukan nak pkai hari2 pun..beli yg murah sudah..yg penting hati suka..kan?kan?kan?


tgok tuh..abah siap try lagi kat situ..excited..hehehehe..

dah puas jalan2 kat uptown tuh, kami pun pulang..waktu tuh, uptown kata pergi, rumah kata mari...so jom kita balik!!!

2 comments:

kaklong said...

seyeesss! kak long 1st time dengar kerabu kaki ayam!....terbaik la, tgk pun..mcm sedap je..pe pun, hepi enjoy ye dear.. ;)

erin moshimoshi said...

jom exchange link nan i ehhehee