c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Friday 22 July 2011

manjakan si misai...

saper plak si misai ni...????

kete savvy aku tu la si misai...kalu win panggil dato'K...ada yg panggil si misai..ada kontraktor tmpat aku keje panggil kura-kura..amboi...macam2 korang gelarkan kete kesyangan  aku ni kan...suka hati la...tak kisah nak panggil ape pun...

hari ni masa lunch aku bwk si misai g tukar miyak hitam..g servis..cian dier..lama dah tak tukar myk hitam..dah la skang ni tgh byk berjalan..kang kalu rusak..masak aku...




lepas jer tukar myk hitam, aku trus je bwk si misai g SPA..okay, penipuan disitu...


aku bwk g basuh jap..dah dekat sbulan kot tak basuh..ke lebih??ntah aku pun tak hingat bila last si misai mandi...



si misai dah hensem dah...hahahha..esok leh bwk g jalan2...

la la la....

No comments: