c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Tuesday 5 July 2011

E-Day : jalan2 carik pasal..

salam..morning...

sabtu yg lepas, aku, en.Fahmi, dikpi n kak jiji trun g jalan TAR nak carik barang2 hantaran belah dia...mula2 aku igt aku tak join, tp en.Fahmi suh ikot gak...aku pun join je la...

alhamdulillah...barang2 dah beli tinggal bunga2 n brg hantaran itself belum ready..takper..asalkan dalam progress..


mula2 g survey kat kdai2 sepanjang jalan TAR tuh..tapi tak jumpa pun yg menarik..infact kebanyakkan contoh2 gubahan hantaran dorang outdated..


Hmm..tgk jela gamba2 kat ats tuh..tak menarik langsung! next, ktorg g serang kat Semua House..


mula2 kami carik tempat tuk letak cincin...tak byk kedai yg menarik mata kami..last2 ada satu kdai ni...barang2 yg lain pun boleh tahan canteknyer..ada yg murah, ada yg mahal..semua terpulang kat bajet sendri..kami pilih yg sederhana jew..

 

ha..bagus la..sorang ke kanan..sorang ke kiri...


 en.Fahmi ni, smua brang dibelek..hello..boleh fokus skit tak syg....



ni la kak jiji..dia la yg akan tolong wat hantaran tuk en.Fahmi..kitorg tgh diskus macam mana nak gubah hantrn tuh nampak simple tapi nampak cantek..


bila dah diskus, n barang2 yg nak dibeli pun dah decide, kami pun pilih..jgn ada yg rosak..satu2 aku check..tak mau la ada yg spoil..nanti bermasalah kemudian..


dah amek barang, aper lagi...bayar la!!!


ni salah sorang peserta jalan2 carik pasal hari sabtu hr tuh..dik pi..


setel jew barang2, kami gerak carik kain ela tuk wat hantaran n baju kemeja tuk en.Fahmi..alang2 brg pun dah ada, boleh la refer warna kat situ..takut kalu beli next time, aku lost warna tema..takut nanti bila nak gubah, warna baju aku tuh tak sesuai ngan warna gubahan hantaran dr pihak en.Fahmi...


mula2 carik baju en.fahmi..pastu baru matching-kan ngan baju aku...susah gak la..


akhirnya, berjaya gak la...

alhamdulillah...lega..tinggal beli bunga jew lagi..kak jiji kata nak g beli kat ampang..dia biasa beli kat situ..

okay..nak start wat keje dah..hehehe...mmg hobi aku nih, update blog kat opis..ish..tak senonoh perangai...jgn ikot yew...

2 comments:

Bunga said...

amboiii..belanja sakan tu..heee

cik enul said...

eh..takder la sakan sgt..kalu sakan, 1 kedai sy borong..ni tak sampai 1/3 pun...hehehe