c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Wednesday, 27 July 2011

jakun...

yess..! aku mmg jakun...so what??

2hari lepas, aku ada beli kristal jeli yg kita duk letak dalam pasu tuh..yg warna warni tuh..beli kat kdai 2hinggit jew..speket kat situ dia jual sehinggit jew..


sampai jew kat umah, trus rendam dalam air..huhu..tak sabar nak tgu dia besar..


punya la jakun nak tgok dia mengembang, setiap minit aku duk tinjau..hahah..perak tol!!! 


yg nih gamba after beberapa jam...hmmm...tak kembang agi..dia cam dah hilang dah..aku cuak la..aku trus jerit2 panggil win..

aku : weyh..jeli aku dah hilang..dah cair...!!!!
win : mana der..cuba ko pegang dalam air tuh..
*raba2 dalam pasu tuh....
aku : eh2..ada la..cuma tak nampak bila tgok dr luar..hehehe
win : ........


ni la rupanya bila aku bangun pagi tadi..huhu..sronok nyer...hahahha..jakun..tersangat lah jakun nyer..

pasu kaca n jeli kristal ni aku nak letak kat pelamin nanti..tu yg nak try sbenarnyer...la la la....

7 comments:

Miss Sunshine said...

Enul, kita tak pernah tenok pun jeli ni mengembang.. jakun jugak ni... ^_^

cik enul said...

takder nyer dapat tgok kejadah tuh mengembang...sedar2 jer dah besor cam gituh... huh... kalu gigih lagi, rakam guna vcam..huhu

zimie said...

hehe penah gak jadi gini.mula2 rendam.esok pagi jadi jelly.geli geleman u.

Wanie said...

rasenye bukan awk je jakun..hehe
sy xtau la bende alah ni boleh kembang..
bukan beli2 terus kembang ye..hehe

bunga said...

hahaha...dulu pernah ada..hehe

choclairissa @ intan said...

saye pun jakun jgk cik enul :) ohh x sabar nk tengok DIY kt pelamin nnt..btw..saye dh link n follow kamu..

n0rraslida alias said...

suke! suker!