c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Wednesday, 20 July 2011

E-Day : kerahan tenaga

cita2 utk menyambung wat reben door gift tuh tercapai akhirnya apabila kerahan tenaga rakan2 serumah dilakukan..huhu...thanks ila, win n ayu  sbb tolong siapkan kesemua reben tuh malm td gak..utk niza, thanks sbb menghiburkan aku malam td walaupun tak membantu..huhuhu...so, stel satu bab..ada berpuluh bab lagi nak ngadap..~~huh... B.E.R.U.S.A.H.A.L.A.H.!!


ni kertas2 aku dah potong awl2..dgn harapan senang la budak2 rumah nak tolong...huhu...



ni la hasil sejam yg pertama..ayooma...skit jer..skali lipat, baring..dua kali lipat meniarap plak..bosan wat sorang2..budak2 rumah tak balik keje lagi..so aku wat je la dulu...

lepas magrib jer barulah ada yg tolong...tak suruh pun..nak suruh malu...hehehe...nasib baik dorang ni suka wat keje2 macam ni..so tak perlu disuruh, trus nak buat...tak kisah la cantik ke tak...yang penting sudi nak tolong..huhu...


ni la ayu..tuan rumah aku...dr magrib sampai la dah siap2 nak kuar dating malam tuh..stil gigih tolong gamkan reben2 tuh...


yg ni win...kerje dia tolong kembang2kan reben tuh.. gamba ila takder...sbb pakaian agak tidak sopan malam tadi..hahha..paham2 je la...niza pun sama...


ni la hasil drpd kerahan tenaga secara berjemaah..alhamdulillah..setel bab nih...so boleh tido nyenyak la aku pas nih... *V.E.R.A.N.G.A.N.

6 comments:

bunga said...

wah...cantik la..pandai..

Adian said...

what is this? WHAT IS THIS??????? WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH (pengsan 5 minit), aku perlukan sehari suntuk untuk khatam baca semua entry

n0rraslida alias said...

cantek! tlg ajrkn akk! buley? hik!

Miss Wai said...

cik enul, thanks for the info. nnti sy pergi sendiri puchong tu.. dah google dah. thanks a lot k, well, u are so creatives. byk leh cilok idea ni :) hehe

wawaiyus.blogspot.com

Journey of Bride To Be said...

hye babe...2 kertas apa yr panggil...lupa dah dipanggil kertas apa...

cik enul said...

hani, sy panggil paper ribbon jer..
kalu tanya kat kadai pun, dorang paham kalu cakap macam tuh..huhu