c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Monday 30 January 2012

puaka di jusco...

salam...
monday blues....
aku tau...
ramai jugak yg begitu kan....

takper, mari ringankan minda anda...
*ringan la sgt kan...
menyampah lagi ada...

wekk...nak cter gak...

T.E.R.J.E.B.A.K   4


nak jadi cter,
pas setel beli barang kat jalan tar hari tuh,
petangnya kami ke Jusco Wangsa Maju...
saja jalan2...
jalan2 je ker???
hahhahaha...
korang pahamkan soklan itu...
hehehehe...

masa jalan2 kat jusco tuh,
tetiba ada puaka lain...
tapi bukan makcik jakel tuh...
ini puaka jusco nih...

memanggil..memanggil..dan aku pun terpanggil..
hahhaha...

ada promotion hebat dr Estee Lauder

beberapa bulan lepas aku ada survay promotion niyh..
tapi malangnyer, harga yg dia ofer
hanya valid after kita purchase rm250 any item dr EL...
so sgt hampa..i tak mampu hokay..!
hahahha...



tapi masa chinese new year  hari tuh, dorang wat promotion..
boleh dapat harga macam tuh TANPA purchese any item dari EL..

gler excited aku..
en.Tunang suh aku beli..
nanti menyesal lagi...


selepas di 'bakar' oleh en.Tunang,
aku pun terbakar jugak akhirnya...
hahhahaha...
beli trus tuk hantaran nanti...

bakar membakar tidak berakhir begitu shaja...
aktiviti mem 'bakar' pasangan masing2
dilakukan sehingga puas hati!
hahahah...


sesi membakar aku tuk beli perfume plak...


aku plak 'bakar' en.Tunang suh beli ini..!
hahahahah...


dan ini juga!!!


okay...
dua2 mmg pantang di 'bakar'
hahahha...

okay,
perfume set,
make up set,
mandian set,
DONE tuk aku ngan en.Tunang...
Alhamdulillah....

2 comments:

izla said...

hahaha...
kelakar sungguh couple yg suka bakar membakar nih!!
ok ape, dua2 untung kan??

cik enul said...

iizla : nasib la ada untung..huhu