c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Friday 20 January 2012

blessing 2012...

salam..

jumaat sudah...
pasni cuti chinese new year plak..
rabu naik keje..
huh..B.O.R.I.N.G....

kali ni taknak story pasal aku...
*aku tau, bukan ada yg nak dgr cter pasal aku pun kan...
baik korang ngaku...
hari niyh, nak citer pasal kawan2 aku..

alhamdulillah...
yang berunang dah berkahwin...
yang berkahwin plak dah mengandung....
dan yang mengandung pun dah jadi mommy n daddy...
tahniah wat smua...



yang ni kawan masa sekolah menengah dulu..
gang bas skolah aku!!
shamrina & husbandnyer...
slamat melahirkan baby gurl pada 16 jan lepas...
comel gler..!!!



yang ni plak, Fizree ngan maksu...
dua2 kawan skolah mengah jugak..
lahir pada 14 jan lepas...
baby gurl jugak!!!



yang ni jugak kawan skolah menengah..
tapi lain class...
leeyana n azam..
hot kapel masa kat skolah dulu!
hahahhaha...
dapat bb gler punya comel..
sorry azam, muka macam leeya la bukan ko!huhu
btw, baby gurl jugak!!!

tahniah korang!
hopefully bertambah2 bahagia laumah tangga korang yer...
tunggu turn aku plak..
kui kui kui..
*gatal

No comments: