c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Friday 21 October 2011

review : special hanks to....

salam jumaat smua..

tak lama lagi raya haji..yaribba!!!! cuti...balik kg!!

jumpa tunang tersayang juga!!! YaahoooOOOO...!!!!

entry kali ni, special tuk org2 keliling aku yg berpenat lelah smasa majlis pertunangan hari tuh...

tanpa kamo smua, 4sure majlis aku tak seperti yg aku impikan..

yg pertama..

thank you Allah...
aku bersyukur atas nikmat serta kurniaan yg telah Kau berikan kepada ku.. Alhamdulillah.. aku hanya merancang.. Kau yg menentukan... syukur....

yg kedua..

ofkos la kedua org tua ku..
mak n ayah..


yg ketiga..

adik beradik aku, serta kakak2 ipar


abg sulong ngan adik bongsu aku.. takder gamba dorang kat pelamin sbb bz kat blakang.. hehe..


kakak ipar yang sulong, kak shida...


angah aku nagn wife dia, kak nurul...


 alang aku ngan preggy wifey dia, kak ain..hopefully dapat la anak buah pompuan kali nih..hehhe



kazen2 aku...bertungkus lumus wat dr gift malam tuh...


kawan2 studio aku yg dtg...terharu 5 minit...
nuar, fara, shiken, shida n ai...


budak2 rumah aku yg sama tolong aku dr awal sampai la hari majlis aku... ayu, win n ila...

last but not least, smua pakcik makcik aku..

terharu sgt bila bg like 110% affort masa E-Day aku...

T.H.A.N.K.  Y.O.U.  S.O.O.   M.U.C.H.

No comments: