c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Tuesday 18 October 2011

jom pos resume!!!

salam...

hari ini, hari selasa, semalam, hari isnin..esok, hari rabu..lusa,  hari khamis.... tulat, jumaat.. pastu??? YEAYYYY!!!! hujung mgu...hehehehe

amboi...baru selasa dah tak sabar nak sabtu..typical me...

smalam aku bz.....bz carik keje..pencarian cinta keje sedang giat dijalankan...


langkah pertama....aku list down kan smua firm yang ada kat ipoh..

malangnya, tak byk pun...cuma ada 11 buah jer..so bad.. tapi takper..aku harap sgt2 antara 11 buah ni, ada rezki aku disana...amin...


langkah kedua..ofkos lah hapdet aku punya resume dulu..dah 3 tahun duk terperap je...n then aku prepare nak poskan resume2 aku tuh...




dan inilah kesemua resume yg sudah siap beralamat...lunch hour ni, aku nak g poskan jap...

walaupun aku dah email resume aku, tapi aku tetap poskan kat dorang..mudah2an...

"Ya Allah, Ya Tuhanku...Kau permudahkan lah segala urusan ku kelak...amin..."

6 comments:

nanadins said...

hope akak dpt kerja kt ipoh...
sng nnti nk blik umah akak...
adik akn doakan akak ok...
insyaallah amin...

cik fadh said...

hope success !

Aeen said...

gud luck dear...semoga dapat kerja nanti...:D

FY said...

all the best..semoga murah rezeki =)

cik enul said...

dik pi : akak pun tak sabar nak dekat ngan abg ko..hehhe*gatal

cik fadh : thanks dear...

Aeen : harap2 macam tu lah aeen..

Farah : thanks darling...

Unknown said...

goodluck!!uisk mintk keje dekat perak ye?cik enul orang sana kah?

btw kata yang plastik untuk kon eskrem tu memag jual eh?dekat nilai 3 ke maksud anda?hihi sorrry tertanya dekat sini.