c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Monday 10 October 2011

review : hantaran

salam...

hi kamu2 smua...hari ni aku rasa tersgtlah tidak monday blues...

ni smua sbb keje opis yg tersgtlah byaknyer...byk keje yg masih pending lagi...huh..bosan..kalulah aku ada org2 kerdil yg boleh tolong siapkan smua kerje ni kan bagus..!

tapi kali ni aku bukan nak cter pasal org2 kerdil idamanku itu...tapi aku nak cter pasal hantaran masa majlis pertunangan aku g lepas..*bajet org nak tahu

takper kalu xnak tahu...aku nak cter jer...

hantaran kami 9 berbalas 9..ha...pelik kan..heheh..ni smua berubah bila last2 minit..tapi takper..pada aku..ia cuma no... yg penting ikhlas..chewahh..

jom layan gamba...








ni la antara gubahan hantaran dari pihak lelaki kepada aku..tema, hitam putih silver...

antaranya :
  1. tepak sirih
  2. cincin tunang n merisik
  3. sepersalinan baju kurung
  4. jelly
  5. cookies
  6. buah-buahan
  7. chocolate 
  8. cake fondant
  9. chocolate 

yang ni plak hantaran aku kepada pihak lelaki...







tema aku kuning...

antara hantran nyer :

  1. sirih junjung
  2. popuri
  3. jeans n kemeja
  4. candy
  5. chocolate
  6. jelly
  7. buah-buahan
  8. cupcakes
  9. cookies 

itu jew untuk hantran aku..seri...9 balas 9..hehehe

"ya Allah. ya Tuhanku...Kau permudahkan lah segala urusanku...amin..."



1 comment:

Mizz Ryn said...

wow ... sgt cantik dear ...