c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Friday, 12 October 2012

baju nikah en.tunang

salam..
hye peeps..

nak nikah lagi sbulan..
baju nikah tuk en.tunang tak tempah lagi..
mmg gamble tul..

so,
balik KL mgu lepas,
after fitting baju kat klang,
kami trus g tempah baju melayu...

mula2 nak buat baju tuk en tunang macam ni..


nak matchingkan ngan baju aku..
konon Nyer...
tapi..musnah...

tailor tak dapat buat..
alasan..???
kain tak cukup..
pasrah gler..
en.tunang frust..
sedeyh aku tgok muka dier..
kalu AKU pandai jahit,
aku leh wat pe yg die nak..*VERANGAN

so tunang wat baju melayu biase je..



amek ukuran baru..
ukuran raya hr tuh,
takut takleh pakai lagi..
huhu..

alhamdulillah..
tiggal pickup je
raya haji nanti..

5 comments:

pelangi chenta said...

kalau raya haji xlama lagi.kira tailor tue memang cekap lah coz dapat siapkan beberapa minggu jek

zarith said...

Memang gamble gila. Saya yang lagi 2 bulan majlis ni pun risau baju tak siap lagi...

Ecah Ecot said...

xpe2..insya-allah sempat siap..tapi dh dkt2 ni, kena selalu update ngn tailor tau..tkt nnt jd delay ke ape ke...chayookkk...

Syazlina Khairuddin said...

wah agak gamble jugak..tp x pe la tailor promise siap rye hj nie..hihi

cik enul said...

pelangi chenta : tailor mmg dah biasa ngan famly en.tunang..sbb tuh leh buat kot..heheh

zarith : haha..sgt gamble..macam lambat lagi..rupanya tinggal sbulan je lagi..

ecah : insya'allah..doa2kanlah yer..

syazlina : kalu tak siap, kita bakar kedai die..