c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Monday 21 November 2011

meroyan di jalan TAR..

salam..

hye readers...

apa korang buat sabtu lepas??? mana yg g kenduri kawen tuh, untunglah..leh jalan2 sambil makan nasi myak...

aku plak, g  jalan TAR...g ngan budak umah ....

soping sakan..bukan aku la...Niza yg soping..aku sikit jew..

malas nak tlis byk, kita layan gamba je la ea...













mmg jalan sakan..niza soping sakan..aku plak, sakan tgok dia soping....okay fine..pasrah...

nilah hasil kami tuk hari tuh....layan...











dalam byk2 brang yg kat ats nih, aku cuma beli 2 shawl jer..tuh pun 5hengget satu..

dah puas jalan, balik singgah ayam peyek tapau balik umah..makan kat umah jer..

walaupun aku takder la soping sgt, sbb masa tuh mmg sgt M.I.S.K.I.N tapi kami happy,   sbb leh spend time sama2,  meroyan kar jalan TAR tuh..

No comments: