c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Thursday, 10 November 2011

ceritera korban

salam...

macam dah lambat nak ucap salam aidil adha..but i always remember that, sometime it never too late to say something.... *ayat cover... so, aku ucapkan salam aidil adha kp smua umat islam...hehehe

org duk sibuk korbankan lembu, kambing...aku korban apa???ha...aku korban 2 ekor tayar...kau hado???

b4 balik raya hr tuh, aku tukar tayar keter..pg2 sbelum kedai bukak aku dah tercongok dpn kedai..konon2 nak jd 1st customer la..huhu

plan 1 tayar jer..lgpun tu jer bajet yg aku ada..*hakikatnyer bajet tuh pun bukan duit aku...hehehe...tapi bila sampai kat bengkel, tgok2 tayar depan aku yg lg 1 lagi teruk keadaan nyer..mmg kena tkar..nak tak nak, aku mmg kena korbankan tayar tuh...



mula2 tukar belah kanan...barulah afdal...


kemudian belah kiri...


bukak tayar lama...



tukar tayar baru....

setel tukar smua, maka melayanglah ringgit malaysia aku di pagi hari yg dingin itu...dan secara tidak langsung raya kali ni, aku korbankan 2 ekor tayar depan aku...

okay tu jer cter korban aku..skang ni aku nak makan ketupat cecah rendang tayar...sup tayar pun ada..resepi turun temurun tau...korang nak????

3 comments:

erin moshimoshi said...

salam aidil adha ..

kereta pun di korbankan tayar ehehhee

e k i n ♥ y u s r i said...

resepi baru

cik fadh said...

sup tayar mst rase hangitt..hehe