c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Thursday 22 August 2013

raya kata ko...!

salam..
mood raya lagi..??
haruslaaa....

sbulan kot puasa...
raya pun sbulan ler..

menarik raya aku kali niyh...
famly baru...
pengantin baru...
*baru sgattttttt
suami baru....
*motif????
pendek kata smua baru la...
tahun ni beraya kat umah aku...
jom layan gamba...



kebetulan, 
alang pun pakai gray gak tahun niyh...


jgn tanya knpa mak ayah aku baju hijau..
tuh recycle baju majlis kawen aku yg lepas...
hahahha...







esoknya,
raya ke 2,
kami 1 famly trus gerak balik ke pontian, johor..
belah mak aku plak...


kuning iollsss hari tuh..
kelass kau...
huhu...


ni rumah pertama ktorg singgah
sesampainya kat pontian...
kebetulan bertembung ngan adik bradik
mak aku yg berjalan raya..
so kami bergerak raya sekali...

tuh je cter raya..
byk je lagi nak story...
tapi aku bukan retis pun,
smua benda nak cter kan...
so,
Daaaa...
Slamat Hari Raya Uolllsssss....

3 comments:

Orked said...

selamat ari rayer enul!!! =)

khadijah said...

Selamat hari raya enul♥ cantik pulak tengok baju grey tu :)

dhiera zainudin said...

selamat hari raya enul. kita pun beraya di rumah kita dl thn ni. hehe
jemput dtg rumah 1 sept nt. ada buat mkn2 sikit.