c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Wednesday 29 January 2014

dugaan...

salam...

ya allah..
perasaan apakah ini...
aku semacam rasa sakit hti kat 'insan'  ini..
ntah...sakit hati dibuatnya...

aku dah cakap hr tuh..
aku kata aku macam tak mampu...
bajet aku bla bla bla...
tapi 'insan' ni kata okay...
xpe, dia setelkan..
ttba hal tuh bbalik kat aku...
aku macam #$%&*...

pada aku,
ukur baju dibadan sendri...
kalu rasa tak mampu, tak payah...
buat apa nak please org lain,
in the end, kita yg susah...

erti kata lain,
dalam kes ni,
AKU YANG SUSAH!!!!

complicated...
tak tau nak luah kat sapa...
telan je la...


1 comment:

WE said...

kenape ni dear..
takmau stress2 ok..
selamat berpuasa dari WE =)