c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Thursday 28 April 2011

knock!knock!

ha...masuk la...


salam..
ni blog ke-3 sya..Hmmmm...sengal bukan...??? yap..!sengal sgt....bajet artis...huh..nak tukar blog sampai berkali2...


1st blog terpaksa ditutup sbb ada kontroversi yang hampir membuatkan aku memakai baju oren dan berposing diblakang tirai besi..


2nd blog plak, dah terlalu 'bersawang' sgt... siap kena kutuk lagi ngan membe... ceeda... tersedak tak?? aku mengata kau nih... ada la jugak suara2 puaka yang duk suh aku tutup jer 2nd blog tuh..hahahhaha....n..suka la korang kan..aku tutup..pastu aku bukak balik yang baru..pastu bersawang balik..pastu kena kutuk..pastu tutup..pastu bukak yang baru..mmg ada cita2 la nak wat world record manusia yg tukar blog paling byk kat dunia..panjang la plak nama..huhu...


anyway, aku juz nak cakap "i'm backkk!!!!!!!!!!!!!!!"  har! har! har! (sambil mencekak pinggang)

No comments: