c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

pasal aku...

My photo
A dreamer at heart.Tries to watch scary movies- but fails miserably.Wants to wake up next to en.Fahmi everyday, forever.Laughs to loud. Talks to much.Willing to make people laugh at own expense. Frets when away from en.Fahmi for too long. Misses family dearly. Believes a good cup of coffee can mend the worst day.

Thursday 6 September 2012

Bertandang : door gift

salam...
rajin plak aku hapdet skang ni kan..
huhu...
ada masa,
ada peluang,
ada kesempatan,
baru la dapat hapdet...

sminggu sbelum puasa..
*hamboii...lama nyer cter
aku ngan famly en.Tunang 
trun ke nilai tiga..
buat apa..???
4sure aku nak beli barang2 kawen kan..
takkan nak beli kaburator motor plak kan..*tak klaka

as usual la kan...
mula2 survey.. 
pastu terbeli..
hahhaha..

motif utama,
MIL aku nak carik doorgift
tuk tetamu tuk majlis bertandang..

MIL aku ni sgt minat ngan corak2 vantage
aku ikutkan saje..
puas gak kami pusing2
carik yg berkenan ngan mata 
dan juga berkenan ngan poket..
huhu..bajet..haruslah..
kewangan harus dijaga ngan baik yer...

akhirnya...


kami jumpa yang ini...
lari dari tema..no vantage...
tapi ader butterfly la..
huhu..harga pun berpatutan..

tuh harga diskaun..
MIL aku booking 2000pcs..
sbb tuh kami dapat lagi murah
dari harga diskaun tuh..
alhamdulillah..


pas kompem amek mug tuh,
kami cari box tuh mug tuh plak..
dan jumpa yang cantek,
n harga sgt berpatutan..
alhamdulillah...


dah kompem smua,
kami pun bayar booking..
maybe bulan 10 nanti
FIL aku datang bwak van/truck polis
tuk pickup mug2 smua tuh..

tu je hapdet dari belah betandang nanti...
yang lain2 menyusul kemudian yer..
insya'allah...

3 comments:

cik mah said...

kotak yg pegang tu mcm kotak cik mah jugalah..hehehe.....bnyaknyer beli smpai 2000....

cikCT said...

c'enul,

kotak kte pun lebih kurang sama..hihi
blh tak nak tau price d nilai berapa sbb kalau nilai lg murah sy beli kat nilai je..
yg sy beli kat mlk ni just sampel je.

10pcs=rm4.95..ok x?

Orked said...

ade jumpe mug cantek kt romantika tp without kotak. enul beLi kotak brape rm??

sya-orked.blogspot.com