c'enul & fahmi

Daisypath Anniversary tickers

aisy na'il

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, 10 December 2012

genap sbulan...

Salam...
hye peeps..

a l h a m d u l i l l a h . . . 
hari niyh, genap sbulan jd isteri kpd en. fahmi..
happy sgt2...

"ya allah,
kau jagalah perhubungan kami..
utuhkanlah hati kami..
lindungilah kami dari berpaling kepada-Mu,
kurniakanlah kami zuriat yg soleh n solehah,
amin...ya rabal alamin.."



*gamba curik kat OP

Tuesday, 4 December 2012

review secara runcit...

salam..
hye peeps..
lama aku tak merapu kat blog ni kan..

sumpah!!
niat hati mmg nak review majlis ari tuh..
smua benda nak share..
tapi, takde gamba kat aku..

satu keje plak aku nak stalker
Fb kawan2/sedara2 en Fahmi
smata2 nak curik gamba majlis..
hua hua hua..

korang nak ke baca
kalu takder gamba..???
aku pun taknak tulis kalu takder gamba..
xder feel..
huhu..

sbb tuh la entry aku macam biskut..
kalu aku dapat curik gamba,
ade la entry baru..
huhu..
sbb tuh aku review secara runcit..
sikit-sikit...


makanya,


hasil stalker yg pertama...
ni la pelamin DIY aku tuh..
biase jew...
takder la sehebat bridal2 kat luar sna..
ade yg tak best kat pelamin niyh..
masa hr majlis,sportlight lupa pasang!!!

so kebanyakkan gamba2 yg org amek,
gelap..lighting cam haremmm...
kesian..



ni plak,
hasil Stalker ke-2,
Fb kazen en.Fahmi..
meja kek aku..
di sponsor penuh oleh kakak ipar aku..
alhamdulillah...
igtkan die sponsor kek jew..
siap pakej ngan candy buffet skali..
ni pun DIY jugak..
tapi kakak ipar aku la yg DIY...
thanks, kak nurul!!!

nak review lagi..???
tgu aku stalker Fb org lain plak..
okay daa....